Usein kysytyt kysymykset kirpputorista (UKKK)

Myyjä: Miten pääsen myyjäksi?
Myyjänumeron arvontaan voit ilmoittautua kotisivujemme kautta 2 kertaa vuodessa (kevät ja syksy). Etusijalla arvonnassa ovat MLL Pihlajamäen jäsenet sekä ensikertalaiset. Jäsenmaksujen tulee olla maksettuina.

Myyjänumero on aina perhekohtainen!

Voit liittyä jäseneksi https://liityjaseneksi.mll.fi/

MYYJÄNÄ KIRPPUTORILLA

Onko jonotuspaikkoja myyjänumerolle?
Kirpputorille otamme myyjäehdokkaita jonotuslistalle.

Kaikki halukkaat eivät valitettavasti mahdu mukaan myymään kirpputorille. Myyjänumeroarvontaan osallistuneet, jotka eivät saa myyntinumeroa, voivat ilmoittautua jonottamaan mahdollista
peruutuspaikkaa. Vapautuneesta myyjäpaikasta ilmoitamme sähköpostilla jonon ensimmäiselle. Hänellä on 24 tuntia aikaa ottaa myyjäpaikka vastaan vastaamalla viestiin.

Mitä kirppikselle myyntiin?
Kirpputorille voit tuoda myyntiin hyväkuntoisia, siistejä ja ehjiä lasten- ja nuorten vaatteita, kenkiä,, lastentarvikkeita, pelejä, kirjoja ja leluja. Voit myös myydä äitiys- ja imetysvaatteita. Myyntiin voi tuoda mm. pyöriä, potkulautoja ja turvaistuimia. Tarkista näiden osalta saamasi kirpputorikohtaiset ohjeet. Emme ota vastaan syöttötuoleja, huonekaluja, lastenrattaita jne.

Parhaiten myyvät sesongin mukaiset ja siistit tuotteet!

Emme myy likaisia/rikkinäisiä tuotteita.

Miten merkkaan myytävät tuotteet?
Hintalapussa on oltava myyjänumeron lisäksi tuotteen nimi, koko ja hinta. Tärkeintä on merkata hinta esim. maalarinteipille/paperille ja kiinnittää se tuotteeseen. Kiinnitä huomiota kaksiosaisten tuotteiden ja kenkien merkkaamiseen. Tarkemmat ohjeet tulevat sähköpostitse.

Kuinka paljon voin tuoda myytäviä tuotteita?
Myytävien tuotteiden määrää on rajoitettu: 3 Ikea-kassia
Tässä laatu korvaa määrän :)
On kuitenkin hyvä muistaa sesongin lisäksi kirpputorin aukioloajat la&su.

Minne laitan myymättä jääneet tuotteet?
Myymättä jääneet tuotteet voit noutaa kirppispäivänä klo 15.30-16.00. Nouto muina ajankohtana ei ole mahdollista! Tarkasta erilliset lahjoitusohjeet!

Myyntituoton saat tilillesi 1-2 arkipäivän kuluessa.

ASIAKKAANA KIRPPUTORILLA

Miksi en voi tulla lastenvaunuilla kirppikselle?
Kirpputorin tilat ovat rajalliset ja asiakkaita on paljon. Ruuhkan ja tungoksen välttämiseksi lastenvaunut jätetään koulun ulkopuolelle. Tästä emme voi valitettavasti joustaa!
Suosittelemme pienille lapsukaisille mm. kantoreppuja käynnin ajaksi.

Millä voin maksaa kirpputoriostokset?
Maksutapana suosimme Mobilepayta ja korttimaksua, myös käteinen on mahdollinen.

Ostoskassit?
Omat tyhjät ostoskassit on OK!

Millä pääsen paikalle? Pysäköinti?
Koulun eteen pääset bussilla 71 (Rapakivenkujan pysäkki). Lähin juna-asema on Pukinmäki. Koululla on pieni parkkipaikka.

VAPAAEHTOISENA KIRPPUTORILLA
Miten pääsen vapaaehtoiseksi?
Kirpputoritapahtuma pyörii täysin vapaaehtoisvoimin ja uudet vapaaehtoiset ovat tervetulleita. Voit ilmoittautua kirpputorin vapaaehtoiseksi nettisivujemme kautta.

* * * * * * * * * ** * * * * * *  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Tervetuloa kirpputoriostoksille! Varaathan mukaan iloisen mielen sekä malttia mahdolliseen jonottamiseen. Teemme parhaamme vapaaehtoisvoimin toteutettavan kirppiksen toteutumiseen!