Tietoa jäsenyydestä

Onko lasten hyvinvointi sinulle tärkeää?

MLL:n jäsenyys on helppo tapa osoittaa, että olet pienen puolella. Jäsenmaksulla tuet MLL:n tärkeää toimintaa lasten ja lapsiperheiden hyväksi.
MLL:n jäsenenä saat erilaisia valtakunnallisia jäsenetuja sekä yhdistyksemme jäsenenä pääset hyödyntämään myös paikallisia jäsenetuja .

Jäsenmaksu on 25 € / vuosi.  MLL:n jäsenyys on maksuton kaikille alle 18-vuotiaille jäsenille. Alle 15-vuotias lapsi voi huoltajan suostumuksella liittyä jäseneksi. 18 vuotta täyttäneet nuoret siirretään automaattisesti aikuisjäseniksi.

Voit liittyä jäseneksi netissä maksamalla jäsenmaksun heti verkkopankissa tai tilata jäsenmaksulaskun sähköpostiisi. Jatkossa MLL:n keskusliitto postittaa uudet jäsenmaksulomakkeet kaikille jäsenilleen vuosittain maaliskuussa.

Yhdistyksen jäsenenä sinulla on puhe - ja äänestysoikeus yhdistyksen virallisissa kokouksissa. Sinut voidaan halutessasi valita yhdistyksen hallitukseen. Pääset siis vaikuttamaan yhdistyksen päätöksiin ja toimintaan ja sinulla on oikeus saada tietoa yhdistyksen toiminnasta.

Yhdistyksemme jäsenet ovat myös ensisijalla kirpputorin myyjänumeron arvonnassa.
Jäsenillä on myös kirpputorille etuosto-oikeus varttia ennen muita asiakkaita.

Yhdistyksemme tiedot:

Pihlajamäen paikallisyhdistys,  postinumero 00710