Kirpputorit kaksi kertaa vuodessa

• Seuraava kirpputori pidetään 16.- 17.3.2024 Pihlajamäen ala-asteella. Tervetuloa!

Kirpputori avoinna la 16.3. klo 14.30-16 ja su 17.3. klo 10-13. Jäsenet pääsevät sisälle 15 min aikaisemmin.
    ____________________________________________

Tervetuloa ostoksille!

Avarassa ja hyvin järjestetyssä salissa on mukava tehdä ostoksia. Tuotteet on lajiteltu valmiiksi  mm. kokojen mukaan, joten löytöjä on helppo tehdä. Myytävänä on mm.

• lasten- ja nuorten vaatteita ja asusteita (50-170cm)
  • kenkiä
  • leluja, kirjoja, pelejä, askartelutarvikkeita
  • urheilu- ja harrastusvälineitä
  • rooli- ja naamiaisvaatteita
  • äitiysvaatteita ja hoitotarvikkeita
  • polkupyöriä ja ulkoiluvälineitä

HUOM!

• Lauantain shoppailut klo 14.30-16.00 (jäsenille 14.15)
  • Sunnuntaina shoppailut klo 10-13 (jäsenille klo 9.45) (jäsenkortti/jäsennumero esitettävä, jäsenmaksun tulee olla maksettu).
  • Perille pääsee bussilla 71 (Rapakivenkujan pysäkki). Lähin juna-asema on Pukinmäki.
  • Lastenvaunuja ei voi tuoda koulun sisätiloihin. Varaudu tarvittaessa omalla kantorepulla tms.
  • Oman tyhjän ostoskassin voit tuoda saliin.
  • Ostokset voi maksaa mobilepaylla tai kortilla, myös käteinen on OK. Varauduthan jonottamaan.
  • Parkkitilaa on rajoitetusti.
  • Kirpputorilla on myös kahvila ja makkaragrilli, joka tarjoaa ihania herkkuja ja mukavan hengähdyspaikan.

Kirpputori järjestetään vapaaehtoisvoimin

Kaikki kirpputorin työntekijät ovat vapaaehtoisia, he eivät saa työstään palkkaa. Kaikki tuotto käytetään alueen lasten, nuorten ja lapsiperheiden hyvinvoinnin edistämiseen. Haluaisitko mukaan mainioon porukkaan  tukemaan yhdistyksen toimintaa? Ilmoittaudu vapaaehtoiseksi tästä

Kirpputori järjestetään täysin vapaaehtoisvoimin. (Kuva S. Martikainen)